Отправлено: 15.09.11 09:48. Заголовок: пропадає 0 на дев-1
Доброго дня. Маю проблемку з DEV 1 на око-1w. Пристрій включений, як надбудова над ПКП інтегра. Живиться з інтегри. І постійно в режимі охр-он. Вихід дев-1 управляє постановкою/зняттям охорони інтегри. На протязі 6 місяців все було Ок., а буквально вчора, почав з періодичністю раз в 5-10хв., при постійному дев-1-он, на цьому виході короткочасно пропадає нуль і тут же відновлюється, що призводить до постановки на охорону ПКП. Око-1w резетував - не допомогло. Як боротися з цією пульсацією?
Отправлено: 06.01.12 21:34. Заголовок: по другій частині св..
по другій частині свого питання знайшов відповідь, дякую. А що порекомендуєте з цим:
питання по поводу цього ж виходу DEV1. Даний вихід видає 50мА, мені потрібно 100-150мА. Чи можна в середині корпуса навісним монтажем приліпити транзистор щоб збільшити ток на виході? Якщо так, то чи немогли б ви підкинути схемку такої доробки прибора?
на вихід що в инструкціі пишеться 50мА можна навантажувати до 150мА. правда можливо прийдеться вам закоротит струмообмежуючий резистор 10 ом, що стоіть прямо на виході.
Отправлено: 06.01.12 21:50. Заголовок: Boby пишет: а вихід..
Boby пишет:
цитата:
а вихід що в инструкціі пишеться 50мА можна навантажувати до 150мА. правда можливо прийдеться вам закоротит струмообмежуючий резистор 10 ом, що стоіть прямо на виході.
тепер зрозуміло. Але є ще декілька уточнень, а може для надійності краще і транзистор замінити на більш потужний? На який? де той резистор стоїть? Я так розумію між колектором вихідного транзистора і виходу №8? Я пробував під'єднувати автомобільне релє, при активації входу DEV1 релє спрацьовує, але через 5 сек відключається
тепер зрозуміло. Але є ще декілька уточнень, а може для надійності краще і транзистор замінити на більш потужний? На який? де той резистор стоїть? Я так розумію між колектором вихідного транзистора і виходу №8? Я пробував під'єднувати автомобільне релє, при активації входу DEV1 релє спрацьовує, але через 5 сек відключається
я так розумію, що ви око-1 використовуете в автомобільному режимі і хочете додатково управляти деяким пристроем (бо для реле блокування е спеціальний вихід)? транзистор там стоіть ВС846 він цілком тяне автореле (такі транзистори стояли в око-е), але можливо дійсно треба закоротити струмообмежуючий резистор 10 Ом, бо із-за нього якор реле не тримаеться. Він знаходиться між колектором та клемою 8 розїему. сам резистор та транзистор знаходять рядом біля клеми 8 - там легко це бачити. міняти його можна и на більш потужніший польовий наприклад IRLM2803 , але при цьому існуючий резистор на 10 кОм між базою та емітером існуючого ВС846 треба поміняти на 100 ... 470 кОм
Отправлено: 29.05.12 16:56. Заголовок: добрався я до сигнал..
добрався до сигналки. Знайшов цей резистор, закоротив проводочком і всеодно релє не працює. Пробував під'єднувати меньш потужне релє на 40 мА - спрацьовує. Всетаки потрібно буде замінювати транзистор
Отправлено: 29.05.12 20:41. Заголовок: petrovitch в мене є..
petrovitch в мене є підозра, що заміна на більш потужніший транзистор не дасть ефекту. я детальніше розглянув схему і бачу, що там справа в тім, що струм бази обмежений резистором Р51 номіналом 10кОм. тобто ящо скажімо коефіцієнт підсилення біполярного транзистора скажімо 100, то він зможе забеспечити в колекторі максимальний струм близько 100*4В/10кОм=40мА. а якщо коефіцієнт підсилення 200, то будет 80мА. тобто можна підібрати такий же біполярний транзистор, але з дещо більшим коефіцієнтом підсилення, або можна зменшити номінал резистору Р51 скажімо до 4.7кОм, або замість біполярного поставити польовий транзистор наприклад IRLM2803, але резистор Р51 зробити номіналом 1кОм.
Отправлено: 30.05.12 09:56. Заголовок: тобто в першу чергу ..
тобто в першу чергу щоб менш перепаювати можна як варіант спробувати поставити перемичку на резистор 10 Ом що між колектором та виходом №8, та змінити опір резистора Р51 на 3,6-4,7 кОм.?
тобто в першу чергу щоб менш перепаювати можна як варіант спробувати поставити перемичку на резистор 10 Ом що між колектором та виходом №8, та змінити опір резистора Р51 на 3,6-4,7 кОм.?
саме так. спроможність струму у колекторі транзистора збільшиться десь на 40-50%. прозвоніть базу транзистора с цим резистором для однозначного його знаходження на платі.
Замінив резистор Р51 з 10 кОм на 4,7 кОма, струмообмежуючий резистор 10 Ом не закорочував. Автомобільне релє спрацьовує нормально, цілі досягнуто. Дякую за пораду.
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 5
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация вкл, правка нет