Отправлено: 21.03.12 12:12. Заголовок: Що мені не зрозуміло, не подобається чи не влаштовує.
Всім привіт! Купив я два девайси, бо маю клієнта на монтаж. Думав, зараз годинку -другу почитаю-потикаю і розберуся, але не все так просто :) По-перше, трохи побігав по місті і по знайомих поки знайшов картку памяті 128 мб, для запису треків. Купив новий номер ДІДЖУС, зняв ПІН, поповнив на 40 грн, зробив тестовий платний дзвінок і вставив картку в ОКО. Девайс в приміщенні, то ЖПС сигналу нема, а рівень ЖСМ - 2 блими. Подзвонив на ОКО, дав команду *8 і отримав СМС зі звітом. Зареєструвався на ВЕБ-сервісі ОКО, ввів серійник та пароль від мого девайсу і весь в нетерпінні став очікувати даних на сторінці. Їх небуло, а сторінка перевантажується дуже довго. Я мав справу з деякими іншими ВЕБ-сервісами, то там перемальовувалось значно швидше. Так-як даних не було, то сів читати мануал знов. Отож, документація, на російській мові, а - я українець і пристрій українського виробництва, то можна було б зробити доку на трьох мовах - укр, англ, рос, якщо орієнтуємося на всесвітній ринок збуту. Сторінки в документаціїї не пронумеровані і я потратив дві хвилини, щоб пронумерувати. Дрібниця на перший погляд, але коли починаєш розбиратися з чимось невідомим, то воно незручно. Почитав я доку і зрозумів що ЖПРС треба включити 123468. Відіслав відповідне СМС, але відповіді про звіт не прийшло. Виявляється ОКО було по-за мережею. Я зняв і знову подав живлення - ситуація не помінялася. ОКО ожило тільки після повного ресету через внутрішню кнопку. Внутрішня кнопка та світлодіод також заслуговують уваги, оскільки не різібравши корпусу ОКО - неможливо ні натиснути ні бачити, що відбувається. Чому в корпусі нема отворів для РЕСЕТУ та СВІТЛОДІОДА? Дрібниця, але неприємна. Отож, ресетнув я пристрій і почав знову розбиратися. Ще не вспів нічого запрограмувати, як пристрій знов втратив мережу. Таке відбувалося три рази. Четвертий раз рекордний - девайс працює вже порядка двох годин. Також в докуменації написано, що поміняти прошивку можна на ВЕБ-сервісі ( я хочу прошивку ТРЕКЕР), а як то зробити не пишуть, і на ВЕБ-сервісі я такого не знайшов :( ВЕБ сервіс також мені не зрозумілий, оскільки там "галочки" треба (чи не треба) ставити про оплату, також "галочку" можна поставити в іншій закладці, коло назви мого ОКА (а для чого воно там є - невідомо). Також, як виявилося, що для того, щоб побачити ОКО в онлайн недостатньо зайти на відповідну сторінку "ГОЛОВНА", а треба ще й вручну задати період. А який період, якщо це ВЖЕ і ВЖЕ я хочу бачити, без ніякого періоду. Поки-що налаштувати девайс для відображення даних на ГОЛОВНА мені не вдалося, до-речі. Але я буду старатися і надіюся на позитивний результат, бо я дзвонив в офіс ОКО і мені обіцяли допомогти. Можливо, і девайс мені попався бракований, то всяке буває, я не розраховую на ідеальні речі в житті, бо їх не існує. Також здивувало мене відсутність запобіжника на дроті живлення ОКО, ніби ж по ГОСТу він мав-би бути. Також насмішила процедура ВИКЛЮЧЕННЯ ПРИСТРОЮ. Цитую документацію : "Нажать кратковременно на кнопку и отключить питание". Це, значить, треба розібрати пів машини, щоб добратися до ОКО, відкрутити 4-ри саморізи і натиснути на кнопку. Сміх та сльози, одним словом. Перепрошую, якщо я когось образив чи невірно щось зрозумів. Я тільки починаю розбиратися з ОКО і, ймовірно, помиляюся. Але це моя думка, поправте її, якщо кому це цікаво. Дякую!
Отправлено: 21.03.12 16:22. Заголовок: Три години протримал..
Три години протрималось ОКО, поки не зависло. Точніше сказати, то воно не зависло, а відключило ЖСМ (смс і дзвінки на нього не проходять). Зовнішним входом покласти чи зняти ОКО з охорони можна (внутрішный світлодіод загорається чи, відповідно, гасне), але девайс не шле СМС з тривогою, якщо я відкриваю капот чи багажник на охороні. Якщо я обезточую ОКО, а потім зном заживлюю, то є десь дві звилини, що можна дозвонитист на ОКО, а потім струм споживання ОКО падає до 18мА і він спить і не реагує на СМС і дзвінки. Оскільки я купив два пристрої, то приступаю до тестування другого. Написав листа на ПІДТРИМКУ, вона поки-що впевнено мовчить (пройшло три години робочого часу), я не вважаю себе "пупом Землі", але, за три години можна було б хоть щось дипломатично відповісти, на мою думку.
Продовжую експерименти вже з другим ОКО. І вже щось почало вимальовуватись. Другий девайс теж жваво пішов спати, я думаю, що то режим "НЕВИДИМИЙ" включається. І сталося це після тонової команди *7 (передача інформації на сервер). Але в режимі НЕВИДИМИЙ, ОКО має просинатися при постановці\знятті з хорони зовнішнім входом, а моє ОКО чомусь не просинається. Що робити? Хто знає?
Отправлено: 21.03.12 18:39. Заголовок: AVL від чого живить..
AVL від чого живиться прилад (один та другий)? чи не просідае живлення, що приводить до вимкнення гсм-модуля? під час гпрс коннекту в імпульсі споживання до 1А. з вищеописаного скаладється враження, що або БП не тримае, або зовнішній акум голодний.
Отправлено: 21.03.12 18:46. Заголовок: AVL пишет: Також на..
AVL пишет:
цитата:
Також насмішила процедура ВИКЛЮЧЕННЯ ПРИСТРОЮ. Цитую документацію : "Нажать кратковременно на кнопку и отключить питание". Це, значить, треба розібрати пів машини, щоб добратися до ОКО, відкрутити 4-ри саморізи і натиснути на кнопку.
процедура вимкнення дещо аналогічна вимкненню мобільного телефона (перед тим як зняти його акум треба кнопкою вимкнути). так пише та застерігае виробник ГСМ-модлуя СИМ900 (СИМКОМ), на базі якого зроблено око-авто, посилаючись на можливість "зльоту" прошивки саме гсм-модуля. але в реальному житті завжди так не вийде робити, тому звичайно ж можна знімати автомобільний акум (наприклад для його зарядки) без попередього вимкнення кнопкою приладу. такі події є досить рідкі, до того ж у нас ще не траплялись випадки саме зльоту прошивки гсм-модуля.
Зареєструвався на ВЕБ-сервісі ОКО, ввів серійник та пароль від мого девайсу і весь в нетерпінні став очікувати даних на сторінці. Їх небуло, а сторінка перевантажується дуже довго. Я мав справу з деякими іншими ВЕБ-сервісами, то там перемальовувалось значно швидше. Так-як даних не було, то сів читати мануал знов.
там головне не забутись виставити необхідний період перегляду (ОТ и ДО) та натиснути кнопку витяжки данних. якщо в прилад око-авто з заводською прошивкою вставити звичайну (не контрактну) СІМ-ку киівстар, то достатньо зателефонувати на прилад та натиснути *7. прилад передасть на сервер разово дані по запиту. у вас який ІМЕІ приладу - глянемо. чи надходили від нього дані в базу. СІМ-ка якого оператора в приладі? те що у вас прилад (до того ж два як я зрозумів) випадае з гсм-мережі, то це може бути по декількам причинам: 1) із-за живлення приладу (просідае в моменти реестарції, передачі данніх на сервер, прийому смс ... тощо) 2) низький рівень прийому гсм-сигналу 3) поганий контакт сім-ки в холдері приладу 4) є десь непропай на платі око-авто
1) із-за живлення приладу (просідае в моменти реестарції, передачі данніх на сервер, прийому смс ... тощо)
Обидва прилади я живлю від лабораторного блока живлення Б5-44А. Максимальний струм БЖ- більше ампера. Струм споживання ОКО при "розмові" - порядка 100ма. В "дежурному" режимі - порядка 30ма. В завислому стані, так як у мене зараз - 18ма. Виходячи з документації то струм споживання в режимі "НЕВИДИМИЙ" має бути порядка 7 ма, а у мене - 18, то майже в три рази більше.. Тестував я пристрій без карти памяті і з іншою (1Гб) картою памяті. Нічого не міняється, пристрій спить. Можу заживити від іншого БЖ, з струмом 3А, але думаю, що то нічого не поміняє... Хоча, зараз попробую. Boby пишет:
цитата:
2) низький рівень прийому гсм-сигналу
Рівень сигналу - 2 спалахи світлодіода. Та і після подачі живлення я ж ЗАВЖДИ без проблем дозвонююсь на ОКО, на протязі хвилини.Boby пишет:
цитата:
3) поганий контакт сім-ки в холдері приладу
У мене два прилади і поводять вони себе одинаково. І чому після подачі живлення контакт є, а за хвилину він пропадає?Boby пишет:
цитата:
4) є десь непропай на платі око-авто
Одинаковий непропай на двох платах? Це вже масовий брак. :) Можете сказати де пропаяти? Ще є таке спостереження, прилад серед ночі сам вийшов на звязок і передав дані на сервер, причому то були дані "по запиту", котрий я ще минулого дня відправив, тобто через, приблизно, 8 годин ОКО відповіло на запит? Що робити? Мені вже треба монтувати ОКО клієнтові. Я третій день йому байки розказую і, я так розумію, він скоро почне боятися цього пристрою, бо зрозумє, що щось у мене йде "НЕ ТАК".
Отправлено: 22.03.12 14:54. Заголовок: Заживив ОКО від іншо..
Заживив ОКО від іншого лабораторного блока живляння ( 3-х амперного). Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн. Заживив ОКО від автомобільного прикурювача, в автомобілі Хюндай Туксон (авто живе і доглянуте). Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн. Тестував також з карточкою ЛАЙФ, без карти памяті, та з іншою картою памяті. Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн.
Отправлено: 22.03.12 15:29. Заголовок: Це якась повна попа...
Це якась повна попа. Девайс в офлайні, а на ВЕБ-сервісі я навіть не можу подивитись пару вчорашніх треків. У мене було по три записи від кожного ОКА. Зранку вони ще були, а зараз сторінка грузиться-грузиться і жодні дані не відображаються. Потихо складається враження, що виробники "забили" на ВЕБ-сервіс. Я правий?
Заживив ОКО від іншого лабораторного блока живляння ( 3-х амперного). Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн. Заживив ОКО від автомобільного прикурювача, в автомобілі Хюндай Туксон (авто живе і доглянуте). Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн. Тестував також з карточкою ЛАЙФ, без карти памяті, та з іншою картою памяті. Нічого не помінялось. ОКО звалюється в офффлайн.
прилади необхідно до нас з вашими сім-ками - будемо розбиратися, бо це щось новеньке, та ще й на двох приладах одночасно.
Отправлено: 22.03.12 18:39. Заголовок: AVL пишет: Це якась..
AVL пишет:
цитата:
Це якась повна попа. Девайс в офлайні, а на ВЕБ-сервісі я навіть не можу подивитись пару вчорашніх треків. У мене було по три записи від кожного ОКА. Зранку вони ще були, а зараз сторінка грузиться-грузиться і жодні дані не відображаються. Потихо складається враження, що виробники "забили" на ВЕБ-сервіс. Я правий?
зайшов на веб-сервер http://77.120.122.83/login.php під логіном та паролем test test вибрав лише обект test_rollet, втановив період від 1 числа. нажав на кнопку "завантажити дані". дані зявилися (декілька десятків ). звичайно, що тормоза можуть бути. але як правило можна почекати.
Отправлено: 22.03.12 19:42. Заголовок: Дома я пол дня экспе..
Дома я пол дня эксперементировал с блоком питания,ничего не получалось .Вышел на улицу к машине,положил на торпеду,подключил на прямую к АКБ,и за 30сек.все включилось,зарегестрировалось,работает. Теперь *7 и все работает!!!!!!!!
Потихо складається враження, що виробники "забили" на ВЕБ-сервіс. Я правий?
Нет не правы. Сервер имеет некоторые недостатки, не без этого. Но он постепенно дорабатывается и модернизируется. Делаем все, что в наших силах, за те деньги, что вы за него платите. Также внимательно почитайте пользовательское соглашение при регистрации. Судя по вашим претензиям, вы его не читали.
Отправлено: 23.03.12 08:56. Заголовок: FABOR пишет: Дома я..
FABOR пишет:
цитата:
Дома я пол дня эксперементировал с блоком питания,ничего не получалось .Вышел на улицу к машине,положил на торпеду,подключил на прямую к АКБ,и за 30сек.все включилось,зарегестрировалось,работает. Теперь *7 и все работает!!!!!!!!
Я підключав до прикурювача в машині. Ок. Йду пробувати напряму до аккумклятора. Але ж в реальних умовах я ж не буду дроти тягнути з аккума, а підключатимусь до існуючих проводів живлення, тих, що під руками, в місці монтажу, а вони ж через запобіжник ідуть і буде просадка на запобіжнику та інших контактних зєднаннях.
AVL повинно працювати і від прикурювача - я завжди так тестую модель, яка проходить тестування. єдине що у мене прикурювач вимикаеться коли ключ витягти з замка, тобто на постійній основі в прикурювач неможна, бо при витягненні ключа прилад без живлення буде.
Отправлено: 23.03.12 18:25. Заголовок: AVL тобто проблеми ..
AVL тобто проблеми були з просадкою блока живлення, як я з самого початку і припускав. Якщо тупо взяти нормальний блок живлення без всіляких режимів стабілізації по струму чи напруги (яким ви і користувалися), то теж буде працювати. У мене вдома наприклад звичайний імпульсний БП на 12В та 1.5А - ніколи не було подібних речей. А якщо взяти наприклад зарядку до мобільного, то таке явище спостерігав частенько.
Отправлено: 24.03.12 11:10. Заголовок: Працює нормльно (я т..
Працює нормльно (я тестую тільки передачу координат на сервер) вже другий день. Дякую виробникам! Тепер залишилось мені доробити її так, щоб вона і від блока живлення нормально працювала. Це і для полегшення монтажу в машині пригодиться і для експериментів і для душі, ну, і виробникам допоможу трохи :)
Отправлено: 24.03.12 11:17. Заголовок: Boby пишет: тобто п..
Boby пишет:
цитата:
тобто проблеми були з просадкою блока живлення, як я з самого початку і припускав. Якщо тупо взяти нормальний блок живлення без всіляких режимів стабілізації по струму чи напруги (яким ви і користувалися), то теж буде працювати. У мене вдома наприклад звичайний імпульсний БП на 12В та 1.5А - ніколи не було подібних речей. А якщо взяти наприклад зарядку до мобільного, то таке явище спостерігав частенько.
Так, Ви були праві. Але у мене два стабілізованих, професійних БП, а не зарядка від мобілника. А взяти роботу від прикурювача, теж ж не працювало воно. А прикурювач у мене чистенький, доглянутий, великого спаду напругина ньому не може бути. Я розумію, що то все в імпульсі йде. Попробувати електроліт ще в ОКО впаяти? Поближче до ЖСМ модулую? Зробити окремий стабілізатор для живлення ЖСМ модулю? Що порадите, окрім "нічого ТАМ не чіпати"?
AVL ваші професійні БП напевно не відпрацювують динаміку споживання струму, тобто не видають відразу ж короткочасний підвищений струм споживання, а поступово напротязі декількох мілісікунд, що напевно звязано з недосконалістью схеми захисту ,вимірювання та стабілізації. тобто вони витримують струм споживанняв 1А, але не віддають його моментально від декількох десятків міліампер, до 1 Ампера, а з деякою коротенькою затримкою, але для гсм - це дуже важливо.
я повторно пишу, що ваші професійні БП НЕ ВЗМОЗі будуть запеспечити ігольчате споживання звичайних мобільних телефонів врежимі гпрс, тисячі яких прошли через ваші руки, у випадку відсутності аккумулятора. спробуйте вашими БП заживити звичайний мобільник БЕЗ акумулятора (замість нього) і ви побачите, що гпрс працювати не буде.
також спробуйте взяти звичайний імпульсний чи навіть трансформаторний БП на 12В і на струм споживання 1А та підключити його до око-авто - ВСЕ БУДЕ ПРАЦЮВАТИ!!!
щодо автомоблія, то я знову повторюю, що підключити його можна не обовязково до самісінького акума - я у себе в авто, наприклад, підеднував біля блоку штатних запобіжникоів до +12В після запобіжника, які постіно подаються на штатну магнітолу. а при тестуванні тестових моделей я ії підедную до прикурювача, який у мене працюе тільки з ввімкненим ключем в замку запалення.
ПОРАДА -нічого не паяти, а просто підеданти, як це роблять усі користувачі. якщо у вас прилади око-авто не працюють на вашому авто чи з вашими найулюблінішими блоками живлення, то краще іх просто повернути.
ще запитання, у вас була можливість коли-небудь спробувати на ваших професійних БП інші (не око) гсм-прилади (без внутрішнього акумулятора) в режимі гпрс ? вони працювали?
Отправлено: 24.03.12 16:38. Заголовок: Boby пишет: ще запи..
Boby пишет:
цитата:
ще запитання, у вас була можливість коли-небудь спробувати на ваших професійних БП інші (не око) гсм-прилади (без внутрішнього акумулятора) в режимі гпрс ? вони працювали?
ми ходимо по одному і тому ж колу вже раз двадцять.
ви ж самі писали та говорили по телефону, що в режимі розмови у вас і на ваших БП працюе прилад око-авто в режимі голосового зеднання, а при гпрс випадае з мережі.
тобто мене не цікавить чи пробували ви звичайні мобільні, які тисячами прошли через ваші руки, в режимі голосового зеднання, а мене цікавить саме чи пробували ви в режимі гпрс ваші мобільні без акумулятора (тобто тільки на вашому професійному БП)???
AVL тобто, виходить, що жоден з тисячі гсм-приладів (в даному випадку телефонів), що прошлим через ваші руки, не тестувався на предмет працездтності сервісу гпрс без внутрішнього акума на вашому професійному БП. і тут виходить, що перший же ваш досвід тестування гпрс на вашому БП ставить під сумнів працездатність приладів око-авто з подальшою пропозицією щодо іхньої модернізації? а що ви будете говорити іншим виробникам телефонів чи подібних гсм-пристроїв, якщо ви виявити, що на вашому БП вони теж не будуть працювати по сервісу гпрс?
можете прислати іх до нас - я саме ці екземпляри спробую у себе на авто до прикурювача, може дійсно саме вони і не будуть працювати.
То вже завелика честь для них. І так масу часу на них потратив. Тестую один девай в своєму авто. Проблем не помітив. З понеділка поставлю його клієнтові.
Отправлено: 29.03.12 15:36. Заголовок: Подключай на прямой ..
Подключай на прямой + от АКБ ,что выходит в салон (замок зажигания,вход предохранителей,диагностический разъем) через отдельный предохранитель.Прикуриватель,и другие цепи с автомобильными предохранителями НИКОГДА не используй,уменшается надежность сигнализации.
Все даты в формате GMT
2 час. Хитов сегодня: 3
Права: смайлы да, картинки да, шрифты да, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация вкл, правка нет